fredag den 11. oktober 2013

Ren poesi

For ca. 6 år siden faldt jeg for disse poetiske billeder i ALT for damerne. Jeg klippede dem ud, og lagde dem ned i skuffen til alle de andre smukke billeder jeg gemmer, fordi de rør noget i mig. Heldigvis - fordi i dag bruger mange af billederne til bl.a. at lave collager. Og nu viser jeg nogle af billederne her -100% genbrug.
Disse billeder var (og er) så stemningsfulde, lette og feminine. De rummer også noget eventyrligt og meditativt. Og det holder i dén grad i dag. De er så cute og er et sjovt mix af Agnes Obel, let retro, sød nostalgi og mormorhygge.

Jeg synes lige, at I skal have lov at nyde dem - nu hvor det meste af landet går på efterårsferie. Læg mærke til de kreative og meget simple dekorationer, skabt af krystaller, en bagerist, små spejle, metalforme og kopper. Kreativt og originalt - og så er det genbrug.
  
Fotograf Pia Tryde - styling Helene Schjerbeck & Simone Bendix 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar