tirsdag den 25. marts 2014

A place called home


Der er nogle bøger som man bare må eje, så snart man ser dem. A place called home er en af dem. Jeg stødte på den i Berlin i weekenden, og da jeg bladrede lidt i den, mærkede jeg en stemning i bogen, der gjorde mig nysgerrig. Den havde noget som jeg ville ha mere af. 
Listen to your heart. Only buy what you love. 

Jason Grant doesn’t believe in creating perfect homes. Instead, he encourages people to create a space that says something about who they are and their style of living. Creating personality is important; it’s not just about how a home looks but more about how it feels.

Der er så mange lækre billeder, skønne citater og en simpel, usnobbet og omsorgsfuld tilgang til indretning. Det understøtter min egen personlige mission, og den måde jeg indretter for andre - og selv og bor på. 

A place called home er skrevet af stylist Jason Grant. Den kan bl.a. købes på Amazon.com, og selvom forfatteren bor i Australien, er der så mange helt elementære ting i det at indrette og at skabe et hjem, som gælder alle mennesker. Så den kan varmt anbefales. Jeg har ikke læst den helt igennem - men bliver enormt inspireret hver gang jeg kigger i den.

The key to a great living room is simple - 
make it comfortable.

2 kommentarer:

  1. Lyder som en bog, der skal på ønskeseddelen :)

    SvarSlet
  2. Hej Elisabeth - ja, det synes jeg bestemt du skal gøre. Der er en masse gode timer i den bog.

    SvarSlet