torsdag den 16. oktober 2014

Høst og hygge

Efteråret byder på mange ting - som er både hyggelige og kreative. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er glad for efteråret. En skøn lille efterårs reminder for mig, er at lave høst-mandalas, ganske enkelt med de blade og blomster du finder udenfor lige nu. 

Sidste efterår postede jeg også et indlæg om høst-mandalas - og kaldte det Naturens kunst. Efterfølgende lavede jeg selv en - det kan du se her, hvor jeg forklarer lidt mere om det. 

Det lille hus til lys måtte jeg ha - købt i Netto for en ti'er - for lys skal der til. Et hus med lys og varme - er vel i bund og grund det vi allesammen gerne vil ha. Nyd årstiden - tænd et lys, og skab dit eget kreative øjeblik - for mandalaen lever kun ganske kort. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar