tirsdag den 5. januar 2016

Et Frirum i Valby

Original Indretning går et skridt videre - og bliver pr. 1. marts 2016 til:





Der er en ny start for alting. Det nye år er lige startet, og det er endelig lykkedes mig at finde et lokale, som kan være den kreative ramme om alle de aktiviteter jeg gerne vil med indretning; tegne, skrive, mødes med kunder, holde kreative workshops, udstille, udvikle, holde events mm. 

Frirum bliver overskrift og navn på både blog og tegnestue. Tanken er, at det skal være med til at gøre min indretnings-service mere synlig, lettilgængelig og konkret.  

Tid til nye tiltag og drømme der skal udleves. 


Frirum bliver mit eget fysiske frirum, og et sted til inspiration og udfoldelse. Det bliver en legeplads for nye ideer, et værksted og et uformelt mødested for alle som har lyst til at lade sig inspirere. Der bliver også mulighed for at booke konsultationer i butikken, dvs. at du kan komme ind og få en snak om indretning - og få løst de udfordringer du står med lige nu. På den måde bliver det også dit Frirum

Frirum får sin egen blog, som der også bliver linket til her fra bloggen.  Så hvis du ikke har mulighed for at kigge forbi, vil du kunne følge med på bloggen om de forskellige aktiviteter. Original Indretning vil fortsat eksistere, men bliver ikke fodret fra 1. marts 2016. 

Frirum ligger i Valby ved København, tæt ved mit eget hjem, og d. 1. februar overtager jeg officielt lokalet. Omkring 1. marts inviterer jeg til en lille åbnings-reception, som jeg kommer nærmere ind på senere. 

Frirum er også navnet de klummer, jeg skriver i beboerbladet 3B.

Ved siden af fortsætter jeg med at med alle de besøg og opgaver jeg hele tiden har gjort - også online. Så kontakt mig endelig hvis du har brug for hjælp, sparring, inspiration og/eller overblik.

Jeg glæder mig meget til alt det nye,  og du skal være så velkommen til at kigge forbi. 

4 kommentarer:

  1. Åh, hvor lyder det alt sammen spændende, Janne. Kæmpe tillykke <3

    SvarSlet
  2. Hej Susanne :) Tak - jeg glæder mig. Det er jo noget jeg har ønsket længe, men der er sket så meget. NU er timingen helt rigtig :) Kig forbi en dag...

    SvarSlet
  3. Lyder vildt spændende, Janne - og meget i stil med noget jeg selv drømmer om! Jeg vil glæde mig til at komme forbi dit FRIRUM, møde dig og forhåbentlig deltage i en af dine workshops (collage, jahhh). Rigtig skøn skaberlyst (sikker på du har det vidunderligt, med planlægning og tusind ideer til hvordan det hele skal blive) Pøj, pøj med det hele, vi ses til foråret!!!

    Smil og vinke Mette

    SvarSlet
  4. Hej Mette - og tak for opbakningen :) Jeg er så småt i gang med at planlægge, og glæder mig til det hele. Og ja jeg har en masse ideer om hvordan det skal være - så der skal sorteres lidt :)

    Du skal være så hjertelig velkommen til at kigge forbi, og så snart der sker nyt, kommer det her på bloggen:)

    Vi ses :)
    Janne

    SvarSlet