fredag den 10. januar 2014

Energi med pauser




Så blev der åbnet for 2014. Den første uge har budt på en masse af det jeg har gået og set frem til: kurser, coaching, netværksmøder, reception, forespørgsler, tennis, opfølgninger, kunst-møde, blogging, korsang, frokost-aftaler og spændende henvendelser af forskellig art. En god blanding, med et godt flow - dog ikke så mange pauser som jeg har brug for. 

Men det er go energi - og planen er, at der hen ad vejen, kommer mere balance mellem arbejds-tid, social-tid, interesser og tid alene. Jeg er overbevist om, at det kan lade sig gøre, og skal ikke fanges af stress-fælden igen. Med nogle ting er det faktisk svært at skelne, om det er arbejde eller fornøjelse - og det er vel bare et privilegium.  

Salen på La Oficina
La Oficina
De kurser der var med til at skubbe januar i gang, var via et par af de bloggere jeg følger - og de var gratis. Det første var et online-blogging-kursus søndag aften med Dorte Lytje: Blog dig til business. Super inspirerende og lærerigt - med en fantastisk udstråling. En blid overgang fra ferie til hverdag. Tirsdag var der to kurser på programmet, som foregik på kontorfællesskabet La Oficina på Frederiksberg med Majbritt Lund. Hun er skarp og provokerende, med fokus på at prissætte sig selv via salg og hjemmeside. 

Alt i alt en uge som har givet en masse motivation og drivkraft. Noget skal sættes i gang, andet ændres eller droppes. Præcis som den medicin jeg selv ønsker at give mine kunder, når de står foran en forandring. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar