tirsdag den 19. maj 2015

FriRum som klumme

Endelig har jeg fået mit eget FriRum. Et rum med god plads og højt til loftet - og hvor jeg samtidig har mulighed for at invitere en masse mennesker med indenfor. Mit FriRum er nemlig min nye klumme og skriveplads i et spændende og dynamisk beboerblad. 

Det er den almene boligforening 3B, som udgiver bladet til sine ca. 12.500 lejeboliger i 85 afdelinger i Storkøbenhavn. Læs mere om 3B her. Det udkommer 2 gange årligt - og tager hver gang fat i aktuelle temaer baseret på fællesskab og øget trivsel i områderne. Denne gang: Frivillighed og engagement. 

Genbrug med glæde

Udover en masse gribende artikler om beboernes frivillighed i nærmiljøet, er der lavet en reportage med Anne Glad om fællesskabets nye strømninger: Leje, låne, dele og bytte-livsstilen. Ganske interessant læsning. klik her for at læse hele bladet - og se side 28+29 for at se mit FriRum. 
Overskriften på min klumme denne gang er Genbrug med glæde. Det er planen at FriRum bliver en kombination af brevkasse, klumme og konkurrencer hvor man kan vinde en indretning af - ja mig :) Værsgo at kigge med indenfor i mit FriRum - der er plads til alle.
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar