onsdag den 24. februar 2016

Frirum Nu

Nu er jeg ved at være klar til at ha besøgende i mit Frirum. Og jeg glæder mig til at byde jer alle sammen indenfor. Tirsdag d. 1. marts 2016 inviteres du til åbnings-reception, det foregår på Valby Langgade 161, kl. 17-19. Kig forbi og få et glas vin - og deltag i lodtrækningen om at vinde hjælp til indretning af et rum.

Bloggen her skifter navn til Frirum - og i løbet af foråret får den helt nyt udseende. Den kan stadig findes på originalindretning.blogspot.dk - og fra 1. marts også på frirum.nu. Se mere om Frirum i dette indlæg. 


Nyhed: Raw Bench 

Ingen indretning uden bænke. Jeg bruger næsten altid bænke i mine indretninger. Det er funktionelt og fleksibelt møbel, der kan bruges på utallige måder; i entreen, som siddeplads om et bord, forenden af sengen, som fralægning mm. 

I min søgen efter en bænk til et projekt, stødte jeg på Raw Bench - som kan bruges både ude og inde. Det er lækre bænke i et stramt design, og så kan du få dem i præcis de mål, du har brug for, i sort eller natur. 

De forhandles i Frirum, og fås helt op til 3 meter. Vælg selv om du vil ha dem smalle, brede, høje eller som hjørnemodul. Kig forbi Frirum Valby Langgade 161, 2500 Valby. 

Ring eller skriv før du kommer, så du er sikker på at der er åbent.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar