tirsdag den 4. februar 2014

Step by step

Der begynder at tegne sig et billede af min nye tegnestue. Efter et par dages total kaos og rod og manglende overblik, er jeg ved at være i mål. Gulvet er lagt, og det har givet en hel anden oplevelse af rummet. Det løfter simpelthen kvaliteten af rummet. 

Det har bestemt ikke været uden problemer at indrette det nye rum, og jeg kørte lidt sur i det - men ved hele tiden at tage et skridt mere, kan jeg nu se en ende på projektet. Lampen røg en tur på gulvet og blev skæv, gulv-listerne passede pludselig ikke.Nogle gange er det rigtig godt at man ikke helt ved hvad man kaster sig ud i, for så var man aldrig gået i gang.
 
De kommende dage skal bruges på at hænge billeder, opslags-tavle, lamper, tv mm op på væggene. Og så er der lige alt det der med ledninger og installering af computeren osv., for at jeg kan begynde at bruge rummet til det som det er tænkt til. 

Det øverste billede er som det ser ud lige nu, det midterste er undervejs - og det nederste er som det så ud inden jeg jeg gik i gang. Så der er da sket lidt.





1 kommentar:

  1. Uuuuuh, hvor ser det bare FINT ud. Håber jeg kommer til at se det IRL en dag :) Jeg var på FORMLAND UP/GRADED i Herning i weekenden. Den gode nyhed er: Bland ALT med genbrug :) Det kan vi li'.
    Kærlig hilsen Susanne, mitkrearum.dk

    SvarSlet