lørdag den 15. februar 2014

Sweet dreams

Mens jeg er i gang med at få styr på mine billeder, får jeg lyst til at dele nogle af de billeder jeg har taget på Milanos Møbelmesse Il Mobile gennem de sidste år. 

Men fokus ligger ikke så meget på møblerne - mere på nogle af de andre ting, der hver gang fanger min opmærksomhed. Som f.eks. dette lille univers af små mennesker, som er i gang med at sætte stjerner på himlen i drømmeland. 

Il Mobile 2014

Jeg husker ikke producenten af sengen, men var mere optaget af det fine lille sceneri midt i det gigantiske og kommercielle set-up, som Il Mobile er med ca. 330.000 besøgende hvert år. 

Det er umuligt at overskue det hele - det er simpelthen for stort - så jeg holder meget af også at lægge mærke til tingene udover selve møbel-udstillingen. At se de små detaljer - og at kigge på mennesker..
 


Der var f.eks ham her, hvis job bestod i at støve en guldvæg af..
Eller ham her, som har smidt skoene 

En nødvendig pause i græsset mellem bygningerne

Store dele af Milano centrum er pyntet - her med kæmpe lampeskærme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar