torsdag den 13. februar 2014

Tæt på målet..

NU er jeg ved at være til nået i mål med mit kreative rum - min nye tegnestue. Så nu kan jeg lukke en dør bag mig, når jeg når jeg skal jobbe og være kreativ. Det er uformelt, personligt, lyst, skabt af ting jeg havde i forvejen, ikke super-designet, rummeligt, hyggeligt og har en go energi - lidt ligesom mig selv.

Kreativ forandring


Ikke alt blev som jeg havde planlagt, f.eks. er min stationære pc blevet på repos'en. Og det passer mig så fint, at den ikke står ved siden af mig. Så fylder den ikke så meget - hverken på den ene eller anden måde. Der mangler stadig lidt andet - det skal nok komme.

1. marts - er for mig en ny begyndelse på flere områder - så derfor dette behov for forandring og klargøring. Og fra den dato, er jeg igen klar til at tage imod gæster og kunder som har brug for sparring og inspiration til kreativ indretning. Så velkommen til.
Efter
- og før...

Efter - fra den anden side
- og før


Ingen kommentarer:

Send en kommentar