fredag den 22. november 2013

Fra krat til krans

Så fik jeg lavet en vinterkrans. Den består af kransen fra sidste år i en up-cycled version. Den var godt vissen og kedelig, så jeg trimmede nogle halvvisne hortensiaer - som stadig har lidt farve tilbage, som blev sat på med ståltråd mere eller mindre tilfældigt. Jeg kan godt li at det stadig har et lidt busket og naturligt udtryk. 

Når vi nærmer os jul, ryger der nok et par små kugler på - men indtil videre er den smuk som den er. Oprindeligt et det en almindelig halmkrans, som er bundet med hortensiaer. Pynten forneden, er et par kanelstænger, lidt lærke-grene og en silkesløjfe. 

Glæden ved at arbejde med naturens materialer - og min fortid som blomsterdekoratør - fornægter sig alligevel ikke helt. Den her er ret stor, og den får min mor til hoveddøren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar