søndag den 27. juli 2014

Event med stemning

Her kan du se en række stemnings billeder fra mit Bolig Event i Køge, der løb af stablen for nogle uger siden. Jeg havde fået til opgave at give et bud på en ny form for åbent-hus-arrangement. 

En drømme-opgave med højt til loftet, så jeg valgte at lave en alternativ oplevelse - uden forudsigelige løsninger, og uden de klassiske blå plastic-futter. En løsning som understreger lejlighedens muligheder, opstillet i en afslappet og enkel atmosfære. Der var et pænt stort fremmøde, og stor interesse for både lejligheden og for oplevelsen. 

Et tip; hjulene til sofaen købte jeg hos Tina Dalbøge. De koster langt mindre end andre steder, og jeg havde dem allerede to dage efter.

Du kan læse mere om Bolig Eventet her - og i mit kommende indlæg kan du se flere billeder, med plancher og tegninger.  

  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar