onsdag den 1. oktober 2014

Hip hip - 10 år!

Præcis i dag runder Original Indretning 10 år. Til at starte med hed det Janne L indretning, og i dag er det dagen,hvor jeg har været 100% selvstændig og udelukkende levet af at indrette i netop.. - 10 år. Det er sjovt at stoppe op et øjeblik, og se hvilken rejse det indtil nu har været. Og det vil jeg da lige dele 

Det er nemlig blevet til hundredevis af boliger og virksomheder, en masse skoler, et del butikker, messer, showrooms, en cafe, et fitness-center i en ombygget stald, sommerhuse, haver, en indenrigs lufthavn og generalkonsulatet i Milano. 

Derudover en masse avisartikler, interviews, klummer, workshops, foredrag, en e-bog og en enkelt radioudsendelse. Men det der har været - og stadig er - den allerstørste oplevelse, er alle de fantastiske mennesker jeg møder, og som jeg får lov at inspirere. 

Det er dem der gør hver dag forskellig og udfordrende. Sådan trives jeg nemlig bedst, og sådan er det nok bare med os kreative indsjæle. Hele tiden nye ideer og nye måder at gøre tingene på.   

I dag er også dagen hvor Original Indretning officielt får en Facebook side. Og i den anledning, starter en konkurrence hvor du kan vinde en gratis online indretning Easy Online. Så kig endelig forbi her - og deltag i konkurrencen - så er du med til at fejre dagen med mig. Fejres hvad der fejres kan:)  

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke. Du er bare så dygtig :-)

    SvarSlet
  2. Lotte (Fru Langsom)2. oktober 2014 kl. 19.09

    Stort tillykke! Det er altid en glæde at følge din blog og dine refleksioner omkring bolig og hjem. :-)

    SvarSlet
  3. Hej Lotte. Det glæder mig rigtig meget - og dejligt at vide at du stadig er derude:)

    SvarSlet