onsdag den 3. december 2014

Patchwork familie

Hvis du har prøvet at være en del af en patchwork-familie, som er flyttet sammen og har skabt et hjem, kender du til de udfordringer der opstår, når man skal indrette et fælles hjem. Det er så svært at blive enige om hvor skabet skal stå, når man har hver sin bagage, drømme og stil med. 

Jeg taler af egen erfaring - men ved at jeg langt fra er den eneste. Jeg hjælper mange af mine kunder med at skabe et fælles hjem, hvor alle føler sig godt tilpas - så hjemmet kan blive den bedste ramme for deres liv sammen. 
Kirsten Steno har skrevet et skønt blogindlæg om den måde hun og hendes mand greb det an på. Det er et helt konkret system, hvor alle bliver hørt - det handler nemlig om at gå på kompromis. Og om at finde en løsning med dit, mit, noget nyt og noget gammelt. 

Det er der kommet nogle flotte billeder ud af.  Læs med her - og bliv inspireret af hendes lækre ideer. 

Smid endelig en kommentar, hvis du selv har prøvet det - og fortæl om hvordan I løste udfordringen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar