søndag den 13. marts 2016

Ind med naturen

Endnu et tema jeg tit kredser om; naturen. Hvordan kan vi få mere af den i hverdagen og i hjemmet?

Naturen giver os noget vi ikke selv kan skabe, og som gør godt for øjnene og sjælen. Heldigvis kan vi hive lidt af den med indenfor, og lade os inspirere af den i både indretning og mad. De organiske former og strukturer er med til at blødgøre de alt for hårde overflader og stramme linier, de fleste af os omgiver os med. Se her hvor lidt der skal til.
Tag naturen med hjem: Skrevet af Pia Krøyer og Christina B Kjeldsen.

Tag naturen med hjem

Indretning, ideer og mad til alle årstider.


Hvis du også er en af dem der nyder at få naturen tættere på, så skal du forkæle dig selv med denne smukke og inspirerende bog. Jeg købte den til mig selv i julegave, og er lige startet på den. Perfekt timing - den starter nemlig med foråret. Og tak for det, for det fik mig til at gå i gang med at så i min vindueskam.


Bogen omhandler hele årets gang i naturen, og hvordan vi kan få glæde af dens skatkammer i både madlavning og indretning. Har du ikke lige overskud til flere projekter lige nu, så kan du bare læne dig tilbage og nyde alle de lækre billeder - så er jeg sikker på at overskuddet stille og rolig vender tilbage.


Læs her et tidligere indlæg fra min blog, som relaterer til samme tema Wabi Sabi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar