onsdag den 28. august 2013

Genbrug og byttemarked

Her er en af de blogs, som jeg vender tilbage til hver gang jeg har brug for inspiration. Det er utrolig fantasifuldt og kreativt re-design af gamle møbler. Jeg har besøgt dem på deres skønne værksted i Høng, og du fornemmer virkelig en ægte passion og talent for at genbruge og sammensætte spændende former og farver til unikke designs. 

Her er et udpluk af deres farverige og legesyge design. Se mere om Fantast Fabrikken her 

Samtidig vil jeg også slå et slag for de byttemarkeder der dukker op rundt omkring i landet. Det er efter min mening et fantastisk alternativ og supplement til loppemarkeder og genbrugsstationer. 

Der er oprettet en samlet blog Byttemarked, hvor du kan læse meget mere om hvad det går ud på, og du følge med i hvornår der er et byttemarked i nærheden af dig. Se her

Tænk hvis alt det, vi ikke bruger, kan få nyt liv til glæde for mennesker og miljø?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar