søndag den 25. august 2013

Original Indretning

Velkommen til mit første indlæg på min blog og legeplads - som jeg har kaldt original indretning (senere ændret til Frirum).

Her kan du følge med i mange af de kreative tanker og overvejelser jeg gør - og har gjort - i forbindelse med mit liv som indretningsarkitekt i mange år. Jeg går lidt tættere på, og et spadestik dybere. 

Her er menneskene det vigtigste omdrejningspunkt. Når det er sagt, vil du også opleve at genbrug, re-design og en øget omtanke for vores ressourcer er et gennemgående tema, som står mit hjerte meget nær. En holistisk tilgang til indretning.
Du vil blive præsenteret for forskellige værktøjer, og få simple retningslinier og ideer til at indrette dit eget hjem. Plus en masse andre tiltag som vil øge din egen kreativitet - og dermed få mod til at afprøve dine egne unikke ideer derhjemme - eller andre steder.

På blog-scenen er jeg ny i klassen, men når det kommer til interesse, viden, tanker og ideer om indretningens mange facetter - er jeg temmelig erfaren. Det vil du kunne læse mere om her på bloggen. 

Derudover har jeg skrevet klummer og artikler i ca 8 år, og bobler over af tanker og ideer, som jeg gerne vil give videre til dig. På den måde får mine tanker liv - og du kan forhåbentlig finde ideer, mod og inspiration til dine egne projekter.

Hvis du har nogle kommentarer eller refleksioner, er du meget velkommen til at komme med feedback. Mit ønske er, at du vil føle dig guidet gennem den uoverskuelige jungle af indretnings-tendenser - og finde din egen personlige vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar