mandag den 25. november 2013

Give away - Farvel Rod


Jeg er i gang med at sortere og rydde ud i mine skuffer og skabe - som så mange gange før, og har en række gode bøger om indretning (både nye og læste) som jeg gerne vil give videre. Tanken er at andre så kan få glæde af dem - og bagefter kan du jo selv give dem videre. Egentlig holder jeg meget at det der med at give det videre, og gør det med mit mange af mine ting. De møbler som jeg ikke kan have, men som jeg gerne vil gemme, låner jeg ud til veninder, som står og mangler møbler. Meget af mit tøj - som jeg efterhånden er ved at være til bunds i efter min tid i Milano - giver jeg også videre i forskellige sammenhænge. 

Nu er turen altså kommet til mine bøger, som du kan få glæde af. Hvis du vil vinde en bog, må du gerne skrive en kommentar om hvorfor du gerne vil vinde bogen. Så vælger jeg en vinder den 1. december, som får bogen tilsendt. Samme dag bliver en ny bog sat på højkant. Det blir en slags før-julegaver - og du kan måske være heldig at vinde en af bøgerne til dig selv - eller til en julegave. Ny bog ny vinder hver uge i december. Så følg med her, og se om der er en bog for dig.

Den første bog er denne her - skrevet af Lena Bentsen, som kalder sig oprydningsekspert, og som giver en masse gode råd om hvordan oprydningen bliver let og overskuelig.  

I denne bog får du øjnene op for, hvad rod er, hvad det gør ved dig - og hvorfor det opstår før du ved af det. Bogen, er skrevet i et frisk og lige til sprog. Med fokus og lidt indsats, kan den bane vejen til et nyt og mere frit liv for dig. Du skal nemlig af med dit rod, så du kan få ro, tid og plads til at gå op i alt det, du holder af. Så du kan frigøre dig fra den dårlige samvittighed - og bruge din tid på noget andet og bedre. Læs denne bog, og få plads til alt det sjove i livet.

• Kender du det at gemme rodet væk, lige før gæsterne kommer? 
• Har du dårlig samvittighed over dit rod?
• Føler du, at du ikke har tid nok til dig selv?


Så er du kommet til det rette sted. Bogen 'Farvel rod - hej frihed' hjælper dig med:
• At komme i gang med at rydde op!
• At vide, hvad du bør gemme, og hvad du kan skille dig af med!
• At få tid til mere af det sjove i livet!


Du finder også ud af, hvad du skal gøre med:
• Arvegods og gaver, der ikke lige var det, du ønskede dig.
• Brugbart skrammel, som du ikke nænner at smide ud.
• Rod som flytter med rundt i huset.


Hvis du ikke vinder, men gerne vil købe bogen, kan du gør det her

3 kommentarer:

  1. Hej. Det lyder sørme spændende med den bog. Jeg har et fyrrum som altid roder. Ligeså snart jeg har ryddet op - går der ikke lang tid, så roder det igen. Jeg fatter det ikke. Det må være fordi at jeg ikke nænner at smide ud. Tænke altid på hvad tingene har betydet for mig, men det er jo ikke fordi jeg kigger på dem jævnligt. Jeg ser dem jo kun igen når jeg atter engang skal rydde op. Hvad det er der gør at jeg ikke kan få mig selv til at smide ud - aner jeg ikke!!! Irriterende :-)

    SvarSlet
  2. Laika - det ser ud til at det er dig der skal have den første bog: Farvel Rod - tillykke:). Jeg håber den kan hjælpe dig med din oprydning. Vil du lige maile din adresse, så jeg kan sende din gave:).

    hilsen Janne


    SvarSlet
  3. Hej Janne. Jeg har haft så travlt at jeg først nu læste på min blog at jeg havde vundet bogen. Nøøøj hvor jeg glæder mig til at læse den. Er spændt på om rodet forsvinder helt af sig selv, eller jeg skal gøre en indsats ;-) Jeg har lige sendt min adresse på din mail.

    SvarSlet