torsdag den 13. november 2014

House Coaching

Inden længe kommer House Coaching til Danmark - og det kan du godt glæde dig til. Som navnet siger, handler det om at coache via indretningen. Om at finde hjem -og om at føle sig hjemme. Men der er meget mere end det.

img

Jeg har tidligere skrevet om House Coaching - og det kommer jeg med garanti til at gøre igen - da jeg er så heldig, at jeg selv bliver en del af teamet. Det glæder jeg mig så meget til. Se et tidligere indlæg her på bloggen om House Coaching. 

Hvis du er interesseret i at vide mere - eller selv har lyst til at blive en del af teamet, er du meget velkommen til at kontakte mig. Kirsten Steno og jeg holder seminarer og workshops hele 2015 rundt omkring i landet, hvor vi uddanner nye House Coaches - og du er allerede nu velkommen til at kontakte mig for at blive skrevet op til deltagelse. 

I starten af 2015 har vi en oversigt over hvor, hvornår og hvordan det foregår. Følg med her bloggen, for at være opdateret.

Du kan også følge House Coach bloggen, og tilmelde dig Kirsten Stenos nyhedsmail. Så er du godt underholdt - fodret med aha-oplevelser og super inspiration til indretning.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar