tirsdag den 28. januar 2014

Krea stue stemning

Lidt stemningsbilleder fra mit kommende kreative rum. Der nåede lige at se næsten beboeligt ud - indtil jeg kastede mig over at male væggene. Midt i det hele fandt jeg søreme et par gamle reklame-bannere fra Designers Guild, som jeg straks måtte lave en collage af. 

Så rummet fungerer og inspirerer mig allerede - selvom det slet ikke er færdigt. I morgen afleverer jeg et par gamle 7'er stole til lakering - hos den lokale autolakerer, og når jeg har malet væggene færdigt, skal jeg til at lægge gulv. 

Det er faktisk et eksperiment, om jeg kan lave hele rummet selv - og udelukkende bruge eksisterende møbler. Indtil videre, ser det ud til at fungere -  og jeg er faktisk lidt stolt af mig selv. 

Jeg glæder mig meget til at indtage rummet - og til at åbne det for alle, som har lyst til at komme forbi - og være en del af et kreativt og inspirerende miljø. Planen er, at jeg også vil lave indretnings-rådgivning, og undervise i forskellige indretning-filosofier og principper mm. Det kommer jeg til at fortælle meget mere om. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar