søndag den 1. september 2013

September

Så blev det endelig september. Selv om jeg nok er en af de få, er den kommende tid fantastisk inspirerende for mig.

Jeg elsker at årstiderne skifter - og for mig byder efteråret på en ro og en tyngde, som gør mig godt. Farverne skifter og bliver ufattelig smukke og varierende. Energien trækker sig tilbage, og gør klar til at gå i stå - i en periode.  

Dvs. der er mere ro på, og livet er mindre hektisk. Som om stemningen er mere jordnær og aktivitetsniveauet ændrer sig. Jeg kommer simpelthen mere i balance. Det er blevet hverdag efter sommeren, og det er som om forventnings-presset aftager. 

Jeg vælger ganske enkelt at overhøre den kollektive (medieskabte)bølge der kommer de næste 6 måneder omkring hvor dårligt vejret er, og hvor synd det er for os. 


Nyd det i stedet for, bag kager, gå i biffen, teatret og til koncerter - læs lidt mere, snak sammen, gå i skoven. Det er højtid for hygge, så hop i gummistøvlerne og lad vinden blæse frisk luft ind i dit liv. Vær sammen og nyd, at det på et tidspunkt igen bliver sommer.

Collagerne er lavet sidste efterår, og udtrykker begge efterår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar