tirsdag den 3. september 2013

Indretning i øjenhøjde

En af ideerne med denne blog er at fjerne fordommene omkring indretning - og omkring os indretningsarkitekter og designere. Vi er nemlig også en slags mennesker. Godt nok er vi forskellige og arbejder ud fra forskellige vinkler - men en ting har vi tilfælles: nemlig et ønske om at få oplevelse, skønhed og funktion til at gå op i en højere enhed.

Vi har hver vores filosofi, og overbevisning om hvordan opgaven skal løses, fordi selvom de fleste af os har en lang uddannelse bag os, har vi hver vores bagage med vores levede liv, oplevelser og erfaringer med. Det vil præge vores kreativitet og evne til at lytte og løse udfordringer.
Indretning handler om mennesker, og når du har brug for sparring og ideer til at løse en opgave, er min opgave at lytte og se. Dvs. at forstå hvor du er i dit liv, hvordan er de fysiske rammer, hvad er dine ønsker, behov & økonomi. Jeg fortolker dine drømme ti mulighed og virkelighed.

Jeg føler mig meget priveligeret over at få lov at hjælpe med at indrette. De fleste af mine opgaver er to-timers besøg, hvor vi gennemgår de områder der udfordrer dig mest, og du vil bagefter have nogle konkrete ideer, at gå videre med. Du vil opleve at du har sparet, ikke blot en masse frustration - men også penge. Fordi jeg altid forsøger at skabe spændende løsninger med det inventar du i forvejen har.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar